۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰

علیرضا حیدری در گفتگو با مهر:

انتخابات مجمع كشتي بايد در دولت آينده برگزار شود

انتخابات مجمع كشتي بايد در دولت آينده برگزار شود

علیرضا حیدری با توجه به وضعيت كنوني و اتفاقات اخير رشته کشتی گفت: انتخابات مجمع و تعيين رئيس فدراسیون کشتی بايد در دولت آینده برگزار شود.

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب گفت: فدراسيون کشتی حدود يك سال و نيم توسط سرپرست اداره می‌شود و به واقع از وضعیت خوب و اميدوار كننده فاصله دارد. مطمئنا افرادی كه هم اكنون با فدراسيون كشتی همكاری دارند به نوعی از خود گذشتگی می كنند، زیرا کشتی ايران از نظر مدیریتی در شرایط بسيار بحرانی به سر می برد.

دارنده مدال برنز المپيك 2004 آتن افزود: دليلی ندارد حالا كه زمان اندکی تا مسابقات جهانی 2013 مجارستان باقی مانده ، مسئولان وزرات ورزش و جوانان به تكاپو بيافتند و در روزهای پایانی مسئولیت خود به برگزاری مجمع کشتی اصرار داشته باشند.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات در این برهه از زمان همانند کنار گذاشتن یزدانی خرم در 18 ماه گذشته، یک کار اشتباه دیگر است و من معتقدم مسئولان ورزشی دولت جدید باید با در نظر داشتن اين اتفاقات،‌ آن را تكرار نكنند. ضمن اينكه وزیر آینده در دولت يازدهم حق دارد برای چهار سال آینده، رئیس همفکر با خود را در راس فدراسيون داشته باشد تا مثل امروز دود اختلافات و چند دستگی ها به چشم كشتی نرود. در مجموع برگزاری انتخابات در این زمان به ضرر کشتی است و این مجمع باید بعد از استقرار وزیر جدید ورزش برگزار شود.

حيدری در پایان گفت: امیدوارم دکتر حسن روحانی رئيس جمهور منتخب ايران، ورزش را به دست ورزشی ها بسپارد. تجربيات اخير نشان داده این همه آزمون و خطا و استفاده از افراد غیر ورزشی کافی است و باید به مدیران ورزشی اعتماد کرد و به آنها فرصت داد.

کد خبر 2079926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha